پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215620
استاندار چهارمحال وبختياري: مشکلات شهر بلداجي حل و فصل شده است
تاریخ انتشار : 1395/05/04 21:10:22
نمایش : 1235
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: مشکلات و مسائل ايجاد شده هفته گذشته شهر بلداجي حل و فصل شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي روز يکشنبه در شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان افزود: در چند روز اخير در پي درگيري در اين شهر با نشست ها و صحبت هاي که با مردم، خانواده شهدا، امام جمعه و معتمدان اين شهر انجام شد مشکلات بررسي و هم اکنون جو آرامي در شهر حاکم است.
وي در ادامه با تاکيد بر اين که مقابله و پيشگيري از اعتياد و ورود موادمخدر از اولويت هاي استان است، افزود: با شناسايي نقاط آلوده و برنامه ريزي در پيشگيري و مقابله، نقاط آلوده بايد مرتفع شود.
سليماني به عملياتي شدن برنامه هاي حوزه پيشگيري و مقابله با موادمخدر در استان تاکيد کرد و گفت: بايد براي مقابله با اين معضل تمام امکانات دستگاه هاي اجرايي بسيج شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست افزود: در حوزه مقابله و پيشگيري از مواد مخدر استفاده و بهره گيري از توان و استعداد سازمان هاي مردمي يک اولويت است.
خدابخش مرادي افزود: ايجاد بستر و فضاي مناسب براي حضور اين سازمان ها در زمينه مقابله يکي از راه هاي پيشگيري است.
وي گفت: هم اکنون 150 تشکل مردمي در استان فعال است که با راه اندازي و ايجاد خانه تشکل ها مي توان از تمام اين ظرفيت ها در حوزه مقابله استفاده کرد.
مرادي اظهار کرد: هم اکنون علاوه بر انجمن هاي مردمي ظرفيت هاي کنگره 60 (معتادان بهبود يافته)، گروه هاي NA در استان وهمچنين معتادان بهبود يافته براي بحث آموزش استفاده کرد.
مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري نيز افزود: هم اکنون 150 تيم اجتماع محور در پيشگيري از اعتياد شامل؛ 30 تيم اجتماع محور شهري، 23 تيم روستايي، 50 تيم در مهدهاي کودک، 70 تيم در دانشگاه ها و 40 تيم در محيط هاي کار به عنوان زيرمجموعه بهزيستي استان فعاليت دارند.
محمد ميرزايي، از برگزاري 170کارگاه آموزشي زندگي و خانواده با محوريت آموزش و پرورش، 150 کارگاه آموزشي زندگي و خانواده با محوريت محلات شهري و روستايي به منظور مقابله با موادمخدر در استان خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد نيز گفت: 53 مرکز درمان دارويي و 15 مرکز ترک اعتياد در استان فعال است.
سيده فاطمه حسيني افزود: در سه ماه اول امسال بيش از چهار هزار و 800 معتاد به منظور ترک اعتياد به اين مراکز مراجعه کرده اند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html